Často kladené dotazy
Pro vytvoření nového účtu budete potřebovat svůj e-mail a heslo, určené pro vaše přihlašování na stránkách www.tomato.cz. Pro objednání nákupu od vás budeme ještě v zákaznickém účtu potřebovat zadat adresu, na kterou vám budeme zboží doručovat a telefonní číslo, abychom se vám mohli ozvat, až budeme s nákupem u vás. Případně můžete zadat také fakturační adresu, pokud se liší od dodací.
Na telefonní číslo, které potřebujeme vyplnit v rámci vašeho zákaznického účtu, voláme pouze ve chvíli, kdy vám doručujeme objednávku, nebo když se s vámi potřebujeme spojit z důvodu změny vaší objednávky, reklamace či zákaznického účtu. Rozhodně vám nikdy nebudeme volat s nabídkami zboží a služeb.
Vytvoření našeho zákaznického účtu není omezeno věkem. Mějte ale na paměti, že nákup obsahující tabákové výrobky nebo alkoholické nápoje může převzít pouze osoba starší 18 let.
V tuto chvíli rozvážíme pouze v Praze. Mapu našeho rozvozu najdete na tomto odkazu. Stačí do mapy zadat svou adresu a hned zjistíte, zda do vaší lokality doručujeme. Pokud vám nejde do systému zadat adresa, která je podle mapy v doručovací zóně, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu.
Každý den pracujeme na tom, abychom rozšířili oblast, do které doručujeme. Chcete být první, kdo zjistí, že rozvážíme i k vám? Nechte nám svou adresu a email na stránce dopravy a my vám napíšeme zprávu, jakmile spustíme doručování i do vaší lokality.
Nejmenší nákup, který si od nás můžete objednat, je v hodnotě 600 Kč.
Nákup vám rádi dovezeme bezplatně, pokud bude v ceně alespoň 1200 Kč.
Objednávku můžete zaplatit těmito způsoby:
- předem online platební kartou
- při převzetí nákupu platební kartou
Platba v hotovosti řidiči není bohužel v současné době možná.
Ano. V rámci doručení nákupu od Tomato.cz máte vždy možnost vynesení všech tašek až k vašemu bytu. Naši řidiči vám tuto službu automaticky nabídnou, ale kdyby náhodou zapomněli, neostýchejte se připomenout :-)
Ano. Výjimečně se může stát, že se zboží vyprodá mezi momentem, kdy si ho někdo dá do košíku, a momentem, kdy přejde k placení. Zboží se vložením do košíku nerezervuje a váš nákup se v systému závazně objedná až po dokončení objednávky. V některých případech výrobek bohužel nemůžeme do objednávky přidat, přestože ho máte objednaný. Děje se tak z důvodu, že nám dorazí některé zboží poškozené, a nebo závoz od dodavatele nepřijede vůbec. V takových případech vás hned kontaktujeme a domluvíme s vámi možnou náhradu, nebo snížení ceny nákupu o odpovídající částku.
Ne, zatím to bohužel není možné. Co nejdříve bychom ale tuto možnost rádi přidali.
Vždy se snažíme dovážet produkty s co nejdelší dobou trvanlivosti, tedy minimálně 14 dní od data, kdy má být nákup doručen. Záleží na typu zboží, které objednáváte - u některých produktů jsou to roky, u některých dny. Pokud nedopatřením obdržíte zboží s prošlou lhůtou trvanlivosti, můžete si samozřejmě zažádat o vrácení peněz.
Zboží, které je v tuto chvíli vyprodané, vidíte na našich stránkách v šedé barvě. Většinou u něj najdete i datum opětovného doručení, i když i to se občas může okolnostmi na straně dodavatele změnit. Chcete-li znát přesné datum naskladnění vašeho oblíbeného výrobku, stačí kontaktovat naši zákaznickou podporu, která vám zjistí datum příští dodávky. U každého produktu si také můžete nastavit službu Hlídacího psa, který vám pošle e-mail, jakmile bude váš oblíbený produkt na cestě do našeho skladu.
Zrušit vaši objednávku může jen zákaznická podpora (jen nezapomeňte vždy uvést důvod zrušení vaší objednávky, jinak ji bohužel nemůžeme v systému stornovat). Proto nás v případě obou těchto otázek kontaktujte a my vám rádi pomůžeme. Zároveň budeme vděční za každý váš podnět ke zlepšení. Můžete nám buď volat na telefonní číslo 227 27 28 29 nebo psát na e-mail zakaznici@tomato.cz. Najdete nás i na chatu v dolním rohu našich stránek a klidně nám napište i na náš FB chat.
Všechny reklamace vyřizuje naše zákaznická podpora. Každou jednotlivou reklamaci vyřizujeme k vaší spokojenosti a můžeme vám jako kompenzaci připsat jak kredity pro příští nákup, tak vám vrátit odpovídající část platby na váš účet.
Ano, ale obvykle nemusíte. O pozdním doručení většinou víme a kontaktujeme vás sami. Čas od času se bohužel může stát, že vám nákup nedokážeme doručit včas a protože víme, že vám naše zpoždění může zkomplikovat situaci, po pozdním doručení objednávky vždy obdržíte e-mail s informací o reálném zpoždění, naší upřímnou omluvou a výší případné kompenzace. Pokud by vám tento e-mail nedorazil, zavolejte na zákaznickou podporu a zpoždění nám připomeňte.
Ano, samozřejmě můžete. Budeme rádi za každou zpětnou vazbu, tedy i tu pozitivní. Snažíme se dělat vše, jak nejlépe umíme, a proto nám klidně řekněte, kde jsme se trefili.